30 בנובמבר 2013 23:27/ 2 סימוני אהבתי

Nespresso

עוד ועוד שיעורי בית!
הפעם לעצב אתר שיווקי למוצר אחד של חברה קיימת. הלכתי על נספרסו והקפסולות שלהם.
הבקשות המיוחדות:
- Parallax.
- מינימליסטי.
- בלי לינקים.

תגובות ביצ'ס!

11 תגובות לNespresso

מדהים!
רק דבר אחד לא הבנתי - מה זה הכמות של הקפסולות? למה זה צבעוני? ובכלל למה לסבך את הגולש (חהחהחה) ולהכריח אותו ללחוץ? למה שזה לא יהיה פשוט רשום?

@]

מדהים!
רק דבר אחד לא הבנתי - מה זה הכמות של הקפסולות? למה זה צבעוני? ובכלל למה לסבך את הגולש (חהחהחה) ולהכריח אותו ללחוץ? למה שזה לא יהיה פשוט רשום?

כל קפסולה בצבע שונה, במעבר עכבר יוצגו פרטים על הקפסולה (אוליי אוסיף את זה להמחשה).
אם המידע היה על כל קפסולה זה לא היה נגמר.
ותודה 😄

עריכה: הוספתי המחשה של תיאור במעבר עכבר.

obd

יפה מאוד, הטקסטורה ברקע מוסיפה המון.
את הקפסולה אתה יצרת? אם כן כל הכבוד!

אני אגיד לך את האמת, הכל מבולגן לי מדיי ואני לא יודע למה, האתר לא ברור ובתור אחד שלא מתמצא בקפה לא הצלחתי להבין הרבה מהאתר, אולי זה רק אני.

מדהים! מאוד אהבתי, אסתטתי,מקצועי ומעביר את הפרטים בצורה הכי טובה שיש! LIKE!

@]

אני אגיד לך את האמת, הכל מבולגן לי מדיי ואני לא יודע למה, האתר לא ברור ובתור אחד שלא מתמצא בקפה לא הצלחתי להבין הרבה מהאתר, אולי זה רק אני.


מסכים עם התגובה , ודעה אישית לדעתי אתרי הגלילה כבר מאוסים ,
לפי דעתי במבנה סטנדרטי האתר היה נראה הרבה יותר מסודר ומובן ..

@]

מסכים עם התגובה , ודעה אישית לדעתי אתרי הגלילה כבר מאוסים ,
לפי דעתי במבנה סטנדרטי האתר היה נראה הרבה יותר מסודר ומובן ..

ההפך, הגלילה קר הולך וגובר, והקונספטים משתנים.
תודה על התגובות! העבודה הוגשה 😄

- כל הרקעים האלו הזכירו לי את מה שאפל עשתה לאייפון 5S. ולמה כל הדפים די חוזרים על עצמם רק עם רקעים שונים?
- הטיפוגרפיה די נוראית. תשתמש בפונט הזה רק לכותרות ולתוכן משהו אחר (למרות שהייתי שוקל להחליף אותו למשהו שישתלב טוב יותר עם הפונט של נספרסו). הייתי מתאמץ ונותן טקסט אמיתי ולא לורם איפסום פה. אין יותר מדי למלא ובטוח שיש לך מאיפה להעתיק מהאתר של נספרסו.
- לא הבנתי מה הקשר בין ה-number of capsules לאייקונים הצבעוניים. בתיבה של ה-hover אתה חוזר על אותו מידע שכבר מוצג בדף (ובמרחק כמה פיקסלים בלבד).
- האייקון של הספל נוראי. הוא מפוקסל, לא פרופורציונאלי וגם לא אחיד (למשל הגודל של המדיום שונה בסלייד השני והאחרון). זה גם די מוזר שגובה הקפה לא תמיד משתנה ביחס לכוס (לפעמים הכוס מלאה, לפעמים כמעט ריקה). גם הטקסט לידו בגודל של הכותרת
- ובסוף, הכי חשוב, מה המטרה בכל האתר הזה? איפה ה-call to action?

אני אהבתי 😄
(חוץ מזה שהgo to the store כל כך זניח)

@]

אני אהבתי 😄
(חוץ מזה שהgo to the store כל כך זניח)
כןן רק על זה היא תפסה אותי... אמרה שאם כבר שמתי לינק למרות שאסור, אז שיבלוט

האמת שלא כל כך האהבתי,
כמו שגם אמרו פה לפני יש הרבה בלאגן.

קשה לתמרן בין כל התוכן שניסית להכניס.

מבחינתי שתי הבעיות המרכזיות הן:
הטיפוגרפיה - פונט בעייתי, שימוש צפוף ולא זורם בטקסט בתוך האתר.
התעקשות על מינימליזם - תכלס בסופו של דבר ניסית לבנות עיצוב כמה שיותר פשוט אבל מצד שני אתה מנסה להעביר לגולש הרבה מאוד תוכן.
כל העניין הזה של המעבר על הקפסולות בצבעים שונים לא ברור במיוחד בתור גולש ויוצר שכבת תוכן על שכבת תוכן בצורה שלא נוחה לקריאה.

בנוסף תנסה אולי להגדיל\להבליט יותר את העניין שיש צורך להמשיך לגלול בין החלקים באתר - בעמוד פתיחה זה מאוד בולט לעין ואחרי זה נעלם לגמרי מהעין.